Pisa

21 juni 2015 - Pisa, Italië

Het aftellen is beloond, we zijn in Italië!
De reis verliep vlot en in no time stonden we op de landingsbaan van Pisa, letterlijk want je stapt het vliegtuig uit en wandelt hier gewoon zelf naar de aankomsthal.
De helft van het vliegtuig had een auto gehuurd dus een drukte in de autoverhuurhal maar de rij was vooral erg lang bij de budget-balie.
We kregen de sleutel en ik zag wel cactus staan maar wist nog even niet waar dat voor stond. Onderweg naar de auto zei Andre: oh nee we hebben echt een hele lelijke auto gekregen! We lopen het terrein op en bij nr 10 staan we ineens voor een echt foeilelijke uit de kluiten gewassen soort van Berlingo met een enorme voorbumber! Neeeee hier stap ik ECHT niet in, ECHT NIET!!! Maar gelukkig we stond bij B10 ipv A10.
Dus we staan uiteindelijk bij de goede 10 maar die stond zo strak ingeparkeerd dus voor en achterkant was best ok maar de schade aan de achterkant was wel even de moeite waard om op het schade formulier te laten vermelden dus Andre weer terug naar de balie met de foto van de schade. En geen 10 minuten later stonden we voor het hotel geparkeerd. Ik stap uit en wat zie ik...de zijkant van de auto! De auto van de reclame waarin ze zeggen dat als ie niet bevalt, je hem terug kunt brengen en ik dan steeds denk, ik zou hem niet eens de showroom uit willen rijden! Nou dat is karma, nooit zeggen dat iets of iemand lelijk is!
Het geboekte hotel is een hyper modern blok in the middle of nowhere  maar het kan ook zijn dat dat zo lijkt omdat ze hier niet aan straatverlichting doen.
Nog geen 15 minuten later zaten we aan ons eerste Italiaanse wijntje en werd de vakantie officieel ingeluid.
Proost!

1. Winny:
    21 juni 2015
    Fijn, dat jullie goed zijn aangekomen en ik verheug me jouw belevenissen te lezen in Italie! Italie , Spanje, beide landen die mijn hart sneller doen kloppen!
  2. Frieda:
    21 juni 2015
    Lieve Conchita, Erg fijn dat je ons weer mee op reis neemt. Ik lees het altijd met veel plezier.Momenteel regent het hier eindelijk. Veel liefs van Oma, Ilse en Emma